Serviceul Nikon – Recenzie

Din păcate zilele aceastea am fost nevoit să aflu ce înseamnă un service al aparatelor foto, dar nu oricare, serviceul Nikon. D7000-ul meu a avut niște probleme la funcționarea butoanelor și a trebuit dus la reparat. Mai jos vă voi povesti cum trebuie să procedați pentru a trimite un produs în service și pașii pe care trebuie să îi urmați.

Cum trimit produsul defect?

Încercați să puneți aparatul, obiectivul sau produsul pe care îl trimiteți într-o cutie, de preferat cutia originală pentru că acesta va sta nemișcat (elminându-se riscul deteriorării lui la transport), înfășurândul cu folie cu bule sau orice altceva pentru a sta fix. În cutie trebuie să aveți produsul, certificatul de garanție, factura și o hârtie pe care să scrieți problema și cauza (dacă o cunoașteți).

Lipiți cutia cât mai bine și pe o parte a ei scrieți (fie lipiți o hârtie, fie scrieți cu marker) adresa destinatarului (a serviceului Nikon) și adresa voastră (să includă număr de telefon, adresă de mail etc.). Adresa serviceului Nikon este următoarea:

Strada Ocna Sibiului, Nr. 46-48, Sector 1, București, 014011

De preferat ar fi să trimiteți pachetul prin curier, nu prin Poșta Română, e mai sigur și ajunge mai repede. Cereți curierului să treacă produsul ca FRAGIL, e mai sigur așa, coletul fiind pus într-un ambalaj special eliminându-se riscul deteriorării lui.

Cât durează diagnosticarea și reparația?

Din momentul în care produsul defect este recepționat în serivce veți primi un mesaj (SMS) sau veți fi sunat pentru a se confirma acest lucru. După aceea, în maxim 48 de ore, problema va fi diagnosticată și va începe reparația propriuzisă care poate dura între 2 și 15 zile. În tot acest timp veți primi un cod cu care să vă logați pe www.nikonrepair.ro.

De aici veți putea urmări stadiul reparației, costurile și piesele care au fost înlocuite, dacă e cazul. Tot aici puteți cere să fiți notificați pe mail când se schimbă stadiul reparației. Sistemul este realizat în așa fel încât să fiți tot timpul la curent cu starea produsului dumneavoastră, fiind anunțați atât prin SMS sau telefon cât și pe mail.

Când produsul va fi reparat veți fi anunțat de acest lucru prin mijloacele menționate mai sus și acesta va fi expediat într-un timp cât mai scurt către dumneavoastră. Din fericite D7000-ul meu nu a avut probleme mari și s-a întors în nici 3 zile, un timp foarte scurt!

Nu vă sfiiți să trimiteți produsul în service dacă are probleme. Acesta va fi reparat și trimis către duneavoastră în cel mai scurt timp.

6 comments
  1. Interesant. Foarte bun sistemul folosit de Nikon. Mai ales partea cu informarile prin SMS. Expedierea tur/retur presupun ca este suportata de Nikon.

    1. Problema e că la noi multă lume e obișnuită să scrie doar de rău, de asta se găsesc rar astfel de articole despre anumite servicii. Articole care să nu fie plătite pentru a fi scrise într-un mod pozitiv.

  2. Am folosit si eu nu de mult service-ul Nikon
    Da bun sistemul cu SMS-ul pot sa confirm.
    Cu statusul reparatiei pe site nu pot zice ca e foarte util (cel putin in cazul meu nu a fost) pentru ca aparea in curs de diagnosticare si apoi direct rezolvat.
    Obiectivul meu nu era in garantie si il banuiam de back focus. L-a service l-au curatat, verificat, reglat, i-au facut update de firmware, si mi-lau trimis acasa. Si eu am platit doar transportul. Deci JOS PALARIA pentru NIKON SERVICE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *