Ieri a început How to Web, conferința care atrage în România an de an nume mari din media digitală internațională. În acest an sunt blogger oficial al evenimentului, iar pentru documentarea evenimentului am făcut ce-mi place mai mult, fotografii.
Încep prin a vă spune că n-am mai văzut prea multe evenimente așa organizate. Programul a fost respectat în tocmai pe durata întregii zile, iar prezentările au fost structurate foarte bine în așa fel încât să te țină interesat chiar dacă, spre exemplu, nu aveai foarte multă legătură cu nișa respectivă.
Astfel, în prima zi am avut ocazia să aud câteva prezentări care au venit așa, cu o încărcătură motivațională. Nu pot să le uit pe cea a lui Thomas Hartwig (cofondator la King – ați auzit de Candy Crush, nu? Ei l-au produs), Mike Butcher (editorul șef la TechCrunch), Paul Ford (vicepreședinte la Softlayer), Alex Hunter (CEO la Rushmore), Bobby Voicu și Cristi Badea (cofondatori, Mavenhut).
Ce am reținut din prezentările tuturor? E foarte important să fii pragmatic și realist în ceea ce faci. Să te gândești că eșecul nu-i prima ta opțiune și că trebuie să profiți de șansă atunci când îți este oferită. Trebuie să știi cum și când să riști și apoi în ce măsură să faci asta. Toți au reușit. Candy Crush are acum peste 100 de milioane de utilizatori. TechCrunch e unul din cele mai mari site-uri din industrie. Softlayer face acum parte din IBM și oferă soluții de hosting în taotă lumea. Echipa Mavenhut a obținut o inviestiție de 500.000 de euro în doar jumătate de an de la începutul startup-ului, iar rezultatul e Solitaire Arena, joc pe Facebook care acum are peste 5 milioane de utilizatori.
Sunt povești de succes. Povești care te motivează. Am să vă las cu fotografiile. Eu pornesc acum spre prezentările de azi. Revin cu alte fotografii. 🙂