Ați văzut în ultimele săptămânii aici mai multe fotografii cu noul Peugeot 301, model pe care l-am plimbat și fotografiat timp de 4 zile datorită concesionarului Eurial Invest. Ei bine, eu am testat un model care costă 9.900E, cu un motor de 1.2l pe benzină, care dezvolta 72 de cai putere. Nivelul de echipare era cel Access, unul pe care l-am găsit suficient pentru strictul necesar. Haideți să vă povestesc cum m-am simțit în mașină în zilele în care am condus-o.
Știam că e o mașină de buget care are să concureze cu Skoda Rapid, Renault Symbol și, cred, noua Dacia Logan, așa că am încercat să nu am așteptări foarte mari. Dar am fost plăcut surprins. Nu am experiență tehnică în domeniul auto, așa că ceea ce vă voi povesti se rezumă strict la modul în care am perceput mașina și în care am simțit că s-a condus. Detalii foarte tehnice găsiți în revistele de specialitate. 🙂
Voi începe cu spațiul interior. E o mașină extrem de încăpătoare. Poți sta în spate foarte bine chiar și dacă scaunele din față sunt date foarte înapoi. Totuși, nu simți nevoia să faci asta. Eu am 1,85m înălțime și am făcut o probă în urma căreia am văzut că încap foarte ok în față pe scaunul din dreapta chiar dacă acesta e adus la limita din față. Aș fi vrut să-l dau cu o treaptă în spate, sau două, dar nu era deranjant.
Apoi poziția de condus mi s-a părut foarte ok. Stâlpii de susținere din față nu încomodează la virajele puternice, fapt care m-a bucurat. Rămănând la partea de interior am constatat că cei de la Peugeot au acordat o mare atenție detaliilor, așa cum veți putea vedea și în fotografiile de mai jos. Sunt materiale care arată bine și care deși nu sunt realizate din materialele cele mai scumpe îți dau senzația asta. 🙂
În ceea ce privește exteriorul, mașina tinde să aibă un aspect per-total oarecum agresiv. Și asta în special datorită părții frontale care arată tare bine. Dă așa aspectul unui sedan în care poți avea încredere și în ceea ce privește performanțele tehnice.
La drum mașina s-a comportat tare bine. Vă spun de la început că am condus cu ea cam 300km din care 200 doar în București și consumul final, mediu, a fost de 6,6l la suta de kilometri. Eu am fost tare mulțumit. Și nu pot spune că am mers pentru un consum redus, ba chiar ultimii 50 de kilometri i-am făcut într-un București în care nu știu dacă am apucat să schimb în viteza a doua de foarte multe ori.
Se mișcă bine. Chiar și cu motorul de 1.2l și 72 de cai putere am simțit acel ceva când am călcat accelarația. Bine, nu vă gândiți la ceva foarte puternic, dar e totuși ceva evident, în sensul că îți permite să te bagi cu încredere în depășiri scurte, atât în oraș (mai ales), cât și în afară. Și, din ceea ce am observat, și direcția este stabilă și precisă.
Mi-a plăcut tare mult cum s-a condus și cum s-a comportat per total. Am fotografiat mașina și în Rezervația Comana, în apropierea Bucureștiului, cât și în câteva locuri din oraș. Cam așa arătau primele fotografii. 🙂
Și acum câteva dintre ultimele cadre pe care le-am realizat împreună, de această dată în București. A atrast și atenția unor polițiști care la 5 dimineața erau interesați de noul model, vorbind foarte serios. Acum nu știu dacă a fost o scuză pentru faptul că vedeau că opream destul de des și făceam fotografii sau chiar au vrut să vadă mașina. Cert e că au fost interesați. Și nu doar ei. La benzinărie și în parcările a două magazine am primit de asemenea întrebări despre noul model.
Vă las în continuare cu fotografiile pe care le-am realizat. Eu unul mă declar complet încântat de noul model! 🙂
7 comments
Parerea mea este ca la banii astia gasesti masini mult mai bune.
Ce exemple mi-ai putea da? 🙂
Iti dau eu un exemplu: Sloda 2
Cei de la Peugeot au inceput sa faca autoturisme din ce in ce mai bine
Eu sunt foarte multumit de masina mea Peugeot. Recomand aceasta marca.