În ultimul timp criza ne-a făcut să fim mai raționali în modul în care cheltuim banii. Fie că vrem, fie că nu, una dintre cheltuielile lunare este plata asociaței în cazul persoanelor care stau la bloc. De foarte multe ori președinții asociațiilor de locatari au de făcut calcule foarte multe și, uneori, mai dau și greș.
Pentru a se evita acest lucru a fost creat un site destinat președinților asociaților de locatari. Programul, site-ul, intitulat listeintretinere.ro, vă oferă posibilitatea de repartizare cheltuieli și administrare blocuri, ușurându-vă dumneavoastră munca într-o măsură destul de mare.
Softul web-based vă permite să creați liste cu toate cheltuielile, cu toți locatarii, cu toți banii cheltuiți. Aveți astfel o bază de date online care poate fi accesată oricând și nu mai aveți nevoie de sute de pagini cu tabele și anexe.
Iată cum este descris softul chiar de creatorii lui:
Gestiunea Asociatiilor de Locatari GAL 1.2 este o solutie informatica moderna destinata calculului intretinerii si evidentei in ASOCIATIILE de LOCATARI si PROPRIETARI. Programul este realizat in conformitate cu legislatia in vigoare: LEGEA nr.230/2007 privind înfiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Norma metodologica din 19/12/2007 de aplicare a Legii nr. 230/2007, precum si Ordinul MF nr. 1969/2007 privind aprobarea reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial(contabilitatea in partida simpla). Aplicatia se adreseaza administratorilor, contabililor si cenzorilor asociatiilor de proprietari si locatari in vederea simplificarii muncii acestora pentru calculul lunar al cotelor de intretinere, intocmirii registrului de casa, a registrului jurnal, a balantei de verificare precum si altor documente contabile.