Astăzi a avut loc prima ediție de Social Media Summit – felicitări echipei Biz și Martei Ușurelu pentru organizare – de anul acesta din București. Ca de obicei, evenimentul a adunat un număr mare de participanți care s-au înscris încă din primele ore după anunțare, alături de o serie de speakeri capabili să stârnească interesul asupra unui domeniu care, deși e extrem de în vogă, mai are multe zone ce pot fi finisate.
Speakerii, în ordinea prezentărilor, au fost Daniel Enescu, Luiz Moutinho, Alex Negrea, Michael Koch, Ioan Bondrilă, Bogdana Butnar, Dragoș Stanca, Costin Cocioabă și Cristian China Birta. Prezentările au fost structurate pe tema influenței pe care o poate avea și o are Facebook-ul asupra strategiilor de promovare online și a faptului că Facebook, deși e o rețea de socializare gratuită, implică anumite costuri.
Fie că țin de promovare, de conținut sau de gestionarea serviciilor, Facebook-ul implică anumite costuri. Și acest lucru trebuie înțeles. Pentru a vă convinge de asta și a înțelege mai bine fenomenul care a luat amploare în ultima vreme, fenomenul definit de rețelele de socializare, bloguri și relația dintre companii și oamenii din mediile în care activează, vă recomand cu mare drag aceste workshop-uri. Sunt tare, tare utile. Iată câteva fotografii de azi. 🙂 Pe toate le găsiți pe pagina de Facebook.