Așa cum probabil ați observat, numele berii Silva are o strânsă legătură cu TranSILVAnia, producându-se pe teritoriul legendelor de o perioadă lungă de timp. Asaeră am avut ocazia să văd cum noua Silva accentuează și mai mult aceeasă idee și transpune tot ceea ce a însemnat brandul până acum într-un context local definit de o zonă senzațională din punct de vedere istoric, al legendelor și al frumusețiilor naturii.
Evenimentul de lansare a noii Silva a semănat, ce puțin pentur mine, precum o întâlnire la o bere cu mai mulți prieteni. În acompaniamentul unui cvartet, alături de câteva prezentări ale unor povești locale din Transilvania, am reușit să descoperim noua bere și toate valorile pe care aceasta le aduce în prim plan.
Silva reprezintă spiritul Transilvaniei, tradiție, rafinament și armonie. Cam așa sună motto-ul de pe noua Silva și tot așa a fost prezentată întreaga lansare. Un moment care mie mi-a plăcut în mod special a fost cel în care 4 artiști din 4 colțuri ale țării au pictat noua sticlă, putând ca ma apoi să ne semnăm fiecare dintre noi pe ceea ce avea să fie noua bere Silva.
Ce am înțeles din lansarea de aseară? Am înțeles, și am rămas plăcut surprins, faptul că Silva de acum pune accent pe cultură, pe recunoașterea valorilor locale și pe o transpunere a brandului în fiecare regiune Transilvăneană, reușind să se identifice precum un speicfic al locului, precum o tradiție. Și asta înseamnă enorm de mult!
Felicitări Oxygen PR, Silva și Chinezu pentru întreaga campanie și organizare! Pentru mine înseamnă enorm de mult și sunt tare curios cum va prinde și în viitor ideea în comunitățile locale. Sunt convins că va fi precum motto-ul, o experiență plină de tradiție, rafinament și armonie. Un astfel de exemplu am văzut chiar azi dimineață. La nici 24 de ore de la lansarea oficială, în gara din Sighișoara am văzut materiale promoționale și noua Silva și oameni care o consumau. Deci da, spiritul TranSILVAniei e prezent!
13 comments
scuza-ma, campanie? Ce campanie?
Toată treaba cu lansarea noii Silva. 🙂 Prin campanie mă refeream la evenimentul în sine.