Pe principiul acesta am funcționat în a doua zi din Timișoara Brands Tour. Dis de dimineață am pornit spre fabrica de bere Timișoreana unde am trecut pas cu pas prin întreg procesul de producție. Am gustat supa primordială a berii, soluția cu drojdie fermentată, berea maturată și așa mai departe, urmând ca spre final să ajungem la produsul pe care-l știm cu toții.
A fost, așa, o experiență interesantă. Lucruri mai mișto se întâmplau în toate rezervoarele în care se amestecau substanțele pentru obținerea berii. Dar din păcate rezervoarele nu aveau decât un gemuleț mic prin care puteam vedea procesul propriu-zis, dar chiar și așa se vedea tare interesant.
Apoi a urmat, așa cum v-ați fi așteptat din titlu, vinul. Am ajuns la Cramele Recaș aflate la vreo 20 de kilometri de Timișoara. Aici am avut parte de un tur extrem, extrem de mișto. Am pornit de pe una din plantațiile de vie ale cramelor, am văzut între procesul de producție, încheind cu o degustare de 7 tipuri de vinuri proprii. A fost.. special. 🙂
Vinul după bere a fost chiar o plăcere! Vă las în continuare cu fotografiile pe care le-am realizat. Astăzi suntem la Arsenal Park unde ne așteaptă un antrenament mai aparte. Ca idee chiar acum redactez din comandament. Zi frumoasă să aveți!
Vreau să vă mai zic că toate fotografiile din acest articol și din următoarele zile sunt și vor fi realizate cu noul Nikon D7100. Prime impresii și fotografii găsiți pe Blog de fotografie.
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara. Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara. Parteneri de mobilitate: Peugeot România. Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere. Parteneri media: 24-FUN, Tion. Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece.
1 comment