V-am arătat vineri interiorul lui Peugeot 3008, una dintre cele mai confortabile mașini pe care le-am condus. Și confortul în timpul condusului a contat enorm de mult, mai ales că a fost vorba de un traseu nu foarte lejer. Am condus 1.200 de kilometri împreună, din care jumătate au fost făcuți pe traseu de munte, cu multe, multe curbe și un drum nu foarte bine… nivelat.
Cu 3008 am fost și pe Transfăgărășan. Aici s-a simțit extrem de bine puterea mașinii. Eu am testat varianta diesel de 2 litri cu 150 de cai putere. La început eram totuși reticient, nu credeam că se va simți atât de bine puterea motorului pe 3008, dar m-am înșelat. În această variantă e un monovolum extrem, extrem de puternic. La urcări n-am avut nicio problemă. La depășiri nu am avut niciun stres. A fost o plăcere!
Am urcat tot Transfăgărășanul fără să fiu nevoit să forțez motorul pentru a avea cuplu, spre exemplu. Pur și simplu a fost ca și cum aș fi mers pe un drum ca orișicare altul. Și, mai presus de toate, a fost consumul. La fel, mă așteptam să nu scot o medie de consum sub 7-8 litri, în cel mai bun caz. Am predat mașina în București cu un consum mediu de 6.7 litri/100km, în condițiile în care nu am condus cu scopul de a scoate un consum cât mai mic.
Am fost tare mulțumit de mașină. Vă invit să o testați la Eurial Invest, respectiv la reprezentanța Eurial Otopeni pentru a vă convinge. La prețul pe care îl are, la rezultatele pe care îl oferă și la ținuta de drum, cred că e una dintre cele mai bune alegeri când vine vorba de o mașină de familie. Haideți să o vedem în câteva fotografii de pe Transfăgărășan. 🙂