Vă spuneam în urmă cu câteva zile că voi porni spre Timișoara în cadrul unui eveniment al cărui scop e acela de a aduce brandurile și bloggerii într-o întâlnire offline, dar cu baze în online. 🙂 Despre Timișoara Brands Tour este vorba.
Se făcea că ieri dimineață, pe la ora șapte și jumătate, mă întâlneam cu Andrei Cismaru prin zona Unirii din București ca să pornim spre drum. Mașina care ne-a însoțit sau pe care am însoțit-o tot drumul a fost noul Peugeot 208, mașină pe care o puteți vedea în câteva fotografii – zic eu, simpatice – aici. Grupându-ne cu Arhi la ieșirea din București ne-am început drumul spre vestul țării. Cam așa ne-am așezat la drum. 🙂
Mi-a plăcut tare mult traseul, în special partea în care am mers adiacent cu Dunărea, de la Drobeta Turnu-Severin până la Orșova. Te simți parcă într-o altă lume. E o zonă superbă care te face pentru câteva minute să uiți de tot. Tot.
După câteva ore de drum și 560 de kilometri parcurși am ajuns în Timișoara. Ziua premergătoare evenimentului am încheiat-o astfel cu un concert de nota Zece susținut de Marius Matache la lansarea noului său album, Hoinar în Piața Matache. 🙂
Vreau să vă mai zic că toate fotografiile din acest articol și din următoarele zile sunt și vor fi realizate cu noul Nikon D7100. Prime impresii și fotografii găsiți pe Blog de fotografie.
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara. Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara. Parteneri de mobilitate: Peugeot România. Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere. Parteneri media: 24-FUN, Tion. Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece.