Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Așa cum vă spuneam zilele trecute, în acest weekend particip la Conferința de Marketing Online în Turism și un infotrip prin unul dintre județele mele de suflet, Județul Neamț. Astăzi are loc conferința, iar prima sesiune de prezentări i-a avut ca speakeri pe Tudor Iacob, Filip Lepuș și Cristian Ignat. În continuare urmează fotografii cu fiecare dintre speakeri, alături de subiectul pe care l-au discutat. Un articol mai amplu va urma după terminarea evenimentului.

Conferința de Marketing Online în Turism

Tudor Iacob – Inbox-ul: O destinație exotică?

Tudor Iacob

Tudor Iacob

Filip Lepuș – Tehnologie pentru marketingul online

Filip Lepuș

Filip Lepuș

Cristian Ignat – Cum obții rezultate în promovarea online

Cristian Ignat

Cristian Ignat

Cea de a doua sesiune a evenimentului îi va aduce în fața noastră pe Traian Bădulescu, Răzvan Pascu, Doru Mărculescu si Ciprian Enea. Sesiunea va avea în prim plan subiectul turismului în presa online și plasarea acestuia între pasiune sau/și business. Primul care ne vorbește este Doru Mărculescu, general manager la Infoturism media, având ca temă futurismul online.

Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Doru Mărculescu – Futurism Online

Prezentarea lui Doru a început cu o serie de clipuri realizate despre România. Partea aiurea e că toate campaniile oficiale realizate de Ministerul Turismului nu au avut deloc rezultatele așteptate. Partea bună e că străinii au descoperit țara noastră și au realizat diverse clipuri despre frumusețile României. Din păcate cele mai de succes clipuri despre țara noastră nu sunt făcute de noi. Asta ar trebui să ne pună pe gânduri.

Doru Mărculescu

Doru Mărculescu

Traian Bădulescu – Presa online de turism în România

Traian Bădulescu, general manager la Travel Advisor , susține cea de a doua prezentare a sesiunii, vorbindu-ne despre presa online de turism în România, ilustrându-ne posibilități de afirmare în domeniu prin diferite metode, punându-se accent în special pe PR și comunicarea de calitate.

Traian Bădulescu

Traian Bădulescu

Răzvan Pascu – Marketing Online sau PR în turism? Sau amândouă?

Cel de-al treilea speaker din această sesiune este Răzvan Pascu, blogger de turism sau blogger turist. Sunt sigur că l-ați invidiat măcar o dată pentru măcar unul din locurile pe care le-a vizitat. El ne vorbește despre ce înseamnă marketing-ul și PR-ul online în turism.

Răzvan Pascu

Răzvan Pascu

Ciprian Enea – Turismul, între pasiune și business

Cea de a patra prezentare a sesiunii este ținută de Ciprian Enea, consultant travel. Ideea principală este aceea că, inevitabil, cheia succesului constă în inovație. În oferirea unui serviciu nou pe nișa ta. Unui serviciu de o calitate mai mare. Unui serviciu util. Și nu te vinde ieftin!

Ciprian Enea

Ciprian Enea

Cea de a treia sesiune de prezentări îi are în prim plan Dan Andone (Reprezentant al ADR NE) alături de Lăcrămioara Beilic si Mihaela Chircu, și Bogdan Puscasu (Reprezentant al Primariei Piatra Neamt), urmând să discute despre dezvoltarea locală și marketingul în ceea ce privește promovarea prin turism.

Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Conferința de Marketing Online în Turism

Cea de a patra sesiune de prezentări îi are ca speakeri pe Mugur Pătrașcu, Cristian China-Birta, Monica Jitariuc și Gabriel Oana, urmând a ne prezenta informații despre PR și prezența turismului în mediul online.

Mugur Pătrașcu – Head of iLeo Marketing Interactive

Sesiunea a patra este deschisă de Mugur Pătrașcu a cărui prezentare definește în mod concret și exemplificat avantajele mediului online pentru turism. Important e să îți stabilești targetul și poziționarea încă de la început, pentru ca mai apoi să ai o evoluție sigură în aceeași direcție.

Mugur Pătrașcu

Mugur Pătrașcu

Cristian China-Birta – chinezu.eu

Cea de a doua prezentare este susținută de Chinezu, care prezintă informații despre cât de important este contactul și menținerea acestuia prin intermediul rețelelor de socializare. E foarte important ca tu, ca și brand în orice domeniu, dar mai ales în cel al turismului, să fii în permanent contact cu posibilii clienți. Cristi a încheiat prezentarea într-un mod genial. ”Teoretic se poate. Practic suntem la nivel teoretic.”

Cristian China-Birta - Chinezu

Cristian China-Birta - Chinezu

Monica Jitariuc – Head of Social-Media – The Practice

Monica Jitariuc ne explică ce înseamnă PR-ul în mediul online și cum poate o agenție să aibă un departament dedicat acestei direcții. Ideea e că nu poți ști cu exactitate înainte de începerea unei campanii rezultatele, însă le poți aproxima. Important e să le eficientizezi și să monitorizezi cât de bine poți pentru a ști mai apoi unde și dacă au existat greșeli.

Monica Jitariuc

Monica Jitariuc

Gabriel Oană – videoblogger la gaben.ro

Gaben ne explică în cadrul prezentării sale cum se vede turismul prin Youtube și ce înseamnă Youtube-ul pentru afaceri. Cu siguranță Youtube-ul e mult mai complex și nu se limitează la clipurile amuzante sau videoclipurile unor artiști. Rețeaua de socializare poate fi folosită într-un mod excelent și pentru marketing. ”Nu vinzi lacăte, vinzi siguranță.

Gabriel Oană

Gabriel Oană

7 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *