The RE concept – A doua șansă

A doua șansă

În urmă cu câteva săptămâni am acceptat provocarea de a realiza o fotografie care să reprezinte a doua șansă. În Budapesta am găsit exact cadrul pe care îl căutam. E vorba de două funiculare, unul care urcă, iar altul care coboară, reprezentând, o a doua șansă. Ideea, cred eu, e conturată și de prezența acelor oameni care privesc spre funicularul care urcă spre soarele aflat la momentul crepuscular.

Așadar, ce înseamnă a doua șansă?

A doua șansă face parte din inițiativa excelentă a brandului Coca-Cola HBC, creând o campanie numită the RE concept, având ca scop regândirea anumitor situații și găsirea laturii pozitive a acestora. A doua șansă e exact ceea ce ai nevoie în unele momente ale vieții. Și fotografia de mai jos e menită să zică acest lucru. Mai multe fotografii pe această temă, ale mai multor fotografi, puteți găsi aici.

A doua șansă

4 comments
  1. Foarte sugestiva alegerea ta pentru aceasta tema. Se pare ca Budapesta s-a dovedid foarte prolifica, fotografic vorbind:) Cred ca nu e nevoie de prea multe explicatii, fotografia reuseste sa vorbeasca de la sine! cateodata urci, alteori cocbori, mereu vei primi o a doua sansa, trebuie doar sa iei ‘furnicularul; care trebuie, Felicitari!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *